شرکت مهاجرتی رجبی در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
9204
اطلاعات تماس
آقای رجبی
021-91002525
021-26409168
021-44027393
تهران- فلکه دوم صادقیه- بلوار آیت الله کاشانی- ساختمان راز

شرکت مهاجرتی رجبی در تهران

شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
شرکت مهاجرتی رجبی در تهران شرکت مهاجرتی رجبی در تهران شرکت مهاجرتی رجبی در تهران شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
9204

شرکت مهاجرتی رجبی در تهران

موسسه حقوقی و شرکت مهاجرتی رجبی با سالها تجربه درخشان در امور مهاجرتی، آماده خدمات رسانی به متقاضیان مهاجرت کاری و تحصیل در خارج از کشور می باشد.

تمامی فعالیت‌های ما با شماره ثبت ٤٠٤٥١ موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی ، شماره ثبت ٥٦٢٠٥١ شرکت مهاجرتی توسعه و مهر رجبی و شماره ثبت ٢٢٨٠٣ مشاوره شغلی و کاریابی خارجی مهاجران پارسی رجبی در حوزه تخصصی مهاجرت انجام می شود.

ما در موسسه مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز، در خصوص انواع مختلف مهاجرت مثل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ثبت شرکت به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهیم و با توجه به شرایط هر شخص بهترین مسیر را به او پیشنهاد می کنیم. هم چنین در تمامی مسیر مهاجرت و حتی پس از آن همراه متقاضی هستیم و اقدامات مربوط به مهاجرت مثل کاریابی در خارج، پذیرش از دانشگاه و کالج حتی دانشگاه‌هایی که مورد تایید وزارت علوم ایران نیستند، آماده شدن برای مصاحبه سفارت و موارد دیگر را بدون هیچگونه محدودیتی به صورت کاملا قانونی انجام می دهیم.

با توجه به اینکه ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی در تهران در حال فعالیت هستیم، تمامی هم وطنان ما علاوه بر ساکنین استان تهران می توانند به راحتی از جاهای دیگر مثل استان های شمالی، مرکزی، غربی و شرقی به شعبه تهران موسسه رجبی مراجعه کنند و با اطمینان خاطر پروسه مهاجرتی خود را پیش بگیرند. در موسسه رجبی برای رفاه حال هم وطنان عزیزمان مشاوره ی آنلاین نیز انجام می شود، اگر قصد مهاجرت دارید با یک مشاوره تخصصی مسیر خود را آغاز کنید.

کلمات کلیدی :

شرکت مهاجرتی رجبی در تهران آدرس شرکت مهاجرتی رجبی در تهران شماره تماس شرکت مهاجرتی رجبی در تهران
پیامک      تماس     021-44027393
تماس     021-91002525
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی